#1 2010-12-25 22:26:38

Yaroi Yakuma

http://i55.tinypic.com/2ikayk1.png

Zarejestrowany: 2010-12-23
Posty: 230
Punktów :   

Techniki słabe - poprawki :)

Ranji Shigumi no Jutsu
Technika, w której po złożeniu czterech pieczęci jesteśmy w stanie wydłużyć nasze włosy. Wymieszane z chakrą są twarde jak stal, wydłużają się max na 10 metrów. Bardzo przydatna technika mająca wiele zastosowań. Można nią zarówno się bronić poprzez zasłonienie się jak i atakować. Unieruchomienie czy też zabicie przeciwnika nie stanowi większego problemu. W dodatku włosy te są stosunkowo szybkie, co jest z pewnością atutem tej techniki.
Chakra: 4.000, 500 za turę


Nan Kaizou
Technika, dzięki której nasze ciało nabiera elastyczności. W kończynie, na której użyjemy tej techniki nasze kości jakby 'znikają', przez co jesteśmy niemalże jak człowiek guma. Kończyna ta może rozciągnąć się na długość maksymalnie dwóch metrów. Technika przydatna jest przy unikach, podduszaniu i tak dalej.
Chakra: 2.000, 500 za turę // za 1 kończynę.


Sanzengarasu no Jutsu
Technika, w której po złożeniu dwóch pieczęci jesteśmy zdolni do przywołania stada kruków, które są nam posłuszne. Świetnie nadają się do zatrzymania bądź rozproszenia uwagi przeciwnika. Odpowiednio wykorzystane są w stanie zadać nawet śmiertelne rany, co czyni je tak potężnymi. Maksymalna ilość, jaką możemy przywołać to 40.
Chakra: 1.500/10


Konbi Henge no Jutsu
Technika ta jest podobna do pierwowzoru - Henge no Jutsu. Technika ta może zostać użyta tylko, gdy jest nas dwójka. Łącząc się możemy zmienić wygląd na coś ogromnych rozmiarów, co często działa odstraszająco na słabszych shinobi. Może zostać przerwana, przez jednego z użytkowników!
Chakra: 2.000, 500 za turę


Sennei Jiyashu
Technika, w której wypuszczamy z rękawów węże. Są dość duże oraz groźne, dzięki czemu technika ta jest tak popularna. Węże to mogą się rozciągać maksymalnie na 10metrów. Służą głównie do unieruchomienia przeciwnika oraz zadania mniejszych obrażeń. Warto też wspomnieć, że ich jad paraliżuje układ nerwowy przeciwnika w ciągu 5 tur. Ponadto, możemy je uwolnić, wtedy samodzielnie pełzną i atakują przeciwnika.
Chakra: 1.000/1


Shishi Rendan
Technika taijutsu, która odpowiednio użyta jest w stanie nawet uśmiercić przeciwnika. Seria ciosów, zapoczątkowana wybiciem przeciwnika w powietrze (musimy być pod nim). Następnie pojawiamy się za przeciwnikiem i zadajemy mu silne, bardzo szybkie uderzenia, głównie w tors. Kolejną czynnością jest posłanie go ku ziemi potężnym kopniakiem, zaś na finał pojawiamy się przy nim tuż nad ziemią. Uderzamy pięścią w brzuch, co potęguje moment uderzenia w ziemię.
Wymagania: Konoha Senpuu


Konoha Daisenkou
Kolejna technika Taijutsu, która polega na uderzeniu przeciwnika silnym kopnięciem na wysokości szyi. Atak jest tak szybki, że gdy pogoda jest słoneczna towarzyszy mu błysk, który dodatkowo oślepia przeciwnika. Im większą siłę posiadamy tym cios jest potężniejszy, może nawet doprowadzić przeciwnika do nieprzytomności.
Wymagania: Powyżej 35 szybkości


Shou geki Shou
Kolejna technika z repertuaru taijutsu. Polega na błyskawicznym przemieszczeniu się do przeciwnika, gdy ten w powietrzu leci na nas. Wyprowadzamy potężny cios w brzuch spotęgowany naszą prędkością, w wyniku czego ten zostaje odrzucony a my omijamy zbliżającego się zagrożenia.
Wymagania: Powyżej 35 szybkości


Konoha Shoufuu
Następna technika Taijutsu, służąca do rozbrojenia przeciwnika. Gdy jesteśmy przy przeciwniku kucamy, robimy półobrót z nogą w górze w wyniku czego uderzamy w dłoń, w której przeciwnik trzyma broń. Przedmiot ten zostaje natychmiast wytrącony, my zaś możemy wyprowadzić serię ciosów zdezorientowanemu przeciwnikowi.


Hyabusha Otosh
Technika, w której wykopujemy przeciwnika w powietrze, następnie pojawiamy się za nim, obracamy o 180 stopni. Wraz z przeciwnikiem jesteśmy skierowani głowami w dół. Obejmujemy go, zaczynamy wirować, co potęguje moment uderzenia w ziemię. Cios ten może doprowadzić do utraty przytomności a nawet do śmierci.
Dodatkowe: Jeśli nasza siła jest większa od wytrzymałości przeciwnika, ten po uderzeniu w ziemię umiera. W najlepszym wypadku połamane ma niemalże wszystkie kości...


Hou Shou  --- TA TECHNIKA EWIDENTNIE DO USUNIĘCIA


Hando Ouda
Technika tajutsu, polegająca na zadaniu ciosu przeciwnikowi w żebra/klatkę piersiową otwartymi dłońmi. Cios ten odsyła przeciwnika w tył na 3-4 metry, jest w stanie zagrozić nawet życiu oponenta.
Dodatkowe: Jeśli posiadamy siłę większą niż wytrzymałość przeciwnika ten zaczyna mieć problemy z oddychaniem. Jeśli posiadamy siłę dwukrotnie większą niż wytrzymałość przeciwnika ten doznaje poważnych obrażeń - jego żebra są połamane, sam zaś upada na ziemię próbując złapać oddech.


Sennen Goroshi - KPICIE? TECHNIKA DO USUNIĘCIA. WRÓĆ, TO NIE JEST NAWET TECHNIKA


Kawara Shuriken
Technika ta, po złożeniu trzech pieczęci napędza leżące na ziemi shurikeny, kunaie, drobne kamienie, dachówki i wszelkiego rodzaju sprzęt tego typu. Przedmioty te nabierają rotacji oraz dużej szybkości, co czyni je jeszcze bardziej groźnymi.
Chakra: 500/1


Henge no Jutsu
Podstawowa technika, której uczą się studenci w Akademii Ninja. Polega na zmianie wyglądu naszego ciała na dowolny, jednakże maksymalnie dwukrotnie większy od naszego. Ponadto, jeśli zmienimy się z jakieś stworzenie, przykładowo jastrzębia przybieramy jego kształt. Co za tym idzie, umiejętności fizyczne jak latanie.
Chakra: 750




Hari Jizou
Technika ta po złożeniu kilku pieczęci modyfikuje nasze włosy. Za pomocą chakry wydłużamy je aż do ziemi oraz we wszystkie strony, dzięki czemu w niecałą sekundę oplątują nas całkowicie. Są twardsze niż stal, dzięki czemu świetnie technika ta nadaje się do obrony przed zmasowanym atakiem broni, bądź też jakąś techniką. Ponadto włosami tymi możemy strzelać jak senbonami.
Chakra: 2.500/500 za wydłużenie i ukrycie się.
Chakra: 100/1 za strzał igłą, wymaga wydłużenia włosów.


Doku Kiri
Po złożeniu trzech pieczęci z naszych ust zostaje wypuszczony na wolność duża ilość trującego, fioletowego dymu. Z pewnością zatrzyma przeciwnika, ponadto ten wdychając go zatruwa się. Jeśli w ciągu 5 tur jakiś medyk się nim nie zajmie ten doznaje długotrwałego paraliżu całego ciała.
Chakra: 2.000


Kawarimi no Jutsu
Technika podstawowa, której uczeni są wszyscy studenci w Akademii Ninja. Użytkownik, po złożeniu trzech pieczęci lub też nie podmienia własne ciał z dowolnym obiektem w najbliższej okolicy (10m) - kłodą, większym głazem, zwierzęciem. Używana przez każdego shinobi, wielokrotnie ratuje z opresji. Ważne jest to, że podmieniamy się z owym obiektem miejscami, więc jeśli znajdował się za przeciwnikiem pojawimy się tam my.
Chakra: 1.500 z pieczęciami, 3.500 bez pieczęci


Shunshin no Jutsu
Technika, dzięki której przy złożeniu jednego znaku przemieszczamy się bardzo szybko na niewielkie odległości w linii prostej - wygląda to, jakbyśmy się teleportowali. Niestety w rzeczywistości, nie możemy przenikać przez żadne przeszkody terenowe jak drzewa, ludzie, zwierzęta itp. Maksymalna odległość, na jaką działa ta technika to 15m.
Chakra: 2.000


To chyba by było na tyle, jeśli chodzi o edytowanie. Reszta wydaje się być w porządku.


http://i54.tinypic.com/auxjzq.png
http://img153.imageshack.us/img153/3223/91623850.png
http://img338.imageshack.us/img338/4418/yaroiyakuma2.jpg



I know I'll never trust a single think you say,
You knew your lies would divide us, but you lied anyway.
And all the lies have got you flooating up above us all.
But what goes up has got the floor.

Offline

 
TOP50 Gry
Buttony
Toplisty

Najlepsze gry via www - rpg online!

PBF - Toplista gier PBF

Toplista Anime
The Best of PBF
Toplista gier PBF


PBF - Toplista gier PBF
Gra Fairy Tail

Image and video
hosting by TinyPic
Tomiji: 34016860

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.clanefp.pun.pl www.xorena.pun.pl www.bleachmaster.pun.pl www.wiedzminpbf.pun.pl www.ekonomiakpsw.pun.pl