#1 2010-12-26 12:56:52

Yaroi Yakuma

http://i55.tinypic.com/2ikayk1.png

Zarejestrowany: 2010-12-23
Posty: 230
Punktów :   

Silne Techniki - poprawki

Bakarestsu Kage Bunshin no Jutsu
Technika podobna do Kage Bunshin no Jutsu z tą różnicą, że w tym wypadku nasza kopia może zostać przez nas zdetonowana. Wybuch jest niewielki, 2 metry kwadratowe, jednakże odpowiednio użyta jest naprawdę niebezpieczna. Detonacja następuje, po złożeniu jednej pieczęci.
Chakra : 1.000 - klon, 100 - detonacja


Rashoumon
Jedna, z najpotężniejszych technik defensywnych. Po złożeniu serii pieczęci przed nami pojawia się monumentalna brama, która broni nas przed większością ataków. Jedynie najpotężniejsze, który mocy dorównują Bijuu są w stanie się przedrzeć.
Chakra : 10.000


Meisai Gakure no Jutsu
Technika typowo szpiegowska, dzięki której nasze ciało przybiera barwę otoczenia. Dla zwykłego oka stajemy się niewidzialni, jednakże nie oznacza to, że nie da się nas namierzyć. Mimo wszystko technika ta wielokrotnie uratowała życie nie jednemu shinobi.
Chakra : 3.000, 1.000 za turę


Oodama Rasengan
Technika ta, tworzy większego Rasengana. Po przywołaniu Kage Bunshina ten pomaga nam uformować chakrę, w nieco większą kulę, która jest niemalże dwukrotnie potężniejsze od wersji pierwotnej. Zetknięcie z tą techniką może wykończyć nawet najtwardszego shinobi.
Chakra : 10.000


Karasu Bunshin no Jutsu
Technika umożliwiająca nam stworzenie klona, który po oberwaniu zamienia się w stado kruków (30). Kruki te możemy dowolnie wykorzystać, na przykład do odwrócenia uwagi przeciwnika. Wadą tej techniki jest fakt, że z samym klonem nie mamy kontaktu telepatycznego. Wszelkie 'polecenia' musimy mu przekazać podczas tworzenia.
Chakra : 2.000/1


Gan Geki
Jedna z nielicznych technik Taijutsu, w której użytkownik musi zużyć troszkę chakry. Wyprowadzamy potężny cios w mostek przeciwnika, podczas tego ataku nasza pięść naładowana jest chakrą. Słabszy przeciwnik może upaść na ziemie nie przytomny, bądź zapaść w śpiączkę. Im więcej chakry włożymy w ten atak, tym bardziej będzie on skuteczniejszy.
Chakra: 1.500 - lekkie obrażenia, problemy z oddychaniem 3.000 - duże obrażenia - połamane żebra, ogromne problemy z oddychaniem - czasami nawet śmierć.


Tylko te techniki wymagają poprawki, reszta jest nawet w miarę.
Mimo wszystko silnych technik jest bardzo mało, później dodam propozycję z nowymi.


http://i54.tinypic.com/auxjzq.png
http://img153.imageshack.us/img153/3223/91623850.png
http://img338.imageshack.us/img338/4418/yaroiyakuma2.jpg



I know I'll never trust a single think you say,
You knew your lies would divide us, but you lied anyway.
And all the lies have got you flooating up above us all.
But what goes up has got the floor.

Offline

 
TOP50 Gry
Buttony
Toplisty

Najlepsze gry via www - rpg online!

PBF - Toplista gier PBF

Toplista Anime
The Best of PBF
Toplista gier PBF


PBF - Toplista gier PBF
Gra Fairy Tail

Image and video
hosting by TinyPic
Tomiji: 34016860

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.ekonomiakpsw.pun.pl www.wiedzminpbf.pun.pl www.xorena.pun.pl www.clanefp.pun.pl www.wisla-prokocim.pun.pl