No, fakt... na forum są Umiejętności, ale nie wszystkie. Myślę, że byłoby to ciekawym dodatkiem umieścić ich więcej na forum. ; )
Shabondama
Shabondama to specjalna umiejętność, która wymaga specjalnego narzędzia - "rurki" do baniek mydlanych.
Dzięki tej zdolności, użytkownik jest w stanie dowolnie sterować takimi bańkami, używając ich na różne sposoby.
I Poziom
Użytkownik tworzy małych rozmiarów bańki. Może stworzyć specjalne bańki, wysyłane seriami(10), które trafione w przeciwnika ogłuszają go na czas jednej tury(2000 chakry).
Może też tworzyć małe bańki, które po dodaniu odrobiny chakry eksplodują - jednak na tym stopniu nie są to duże obrażenia(500 chakry).
Oprócz tego użytkownik może tworzyć bańki bez specjalnego zastosowania, jednak może ich używać np. do odwrócenia uwagi przeciwnika.
Na tym poziomie użytkownik zna technikę Santouka.
II Poziom
Zaawansowany poziom Shabondama. Na tym poziomie użytkownik tworzy bańki dowolnych rozmiarów. Może on tworzyć wielkie bańki unoszące się w powietrzu, jako środek transportu - jednak wystarczy pojedyncze, zwykłe uderzenie, żeby zniszczyć taką bańkę(2000 chakry). Ninja może też stworzyć bańki, które mają w sobie wodę - po zetknięciu z głową wroga bańka zamyka jego głowę wewnątrz, topiąc, a ofiara techniki sama nic nie może zrobić - po upływie czterech tur ofiara dusi się(2000 chakry).
Ninja może także stworzyć z kilku baniek swojego klona, jednak nie może on wykonywać żadnych technik i jak w przypadku transportu - po nawet najmniejszym uderzeniu rozpada się on na setki małych baniek(1000 chakry).
Poza tym, może on wytworzyć niewielkie bańki, które po zniszczeniu wytwarzają kłęby gęstego dymu(700 chakry), a także stworzyć niewielką kopułę, która osłoni użytkownika przed słabszymi Ninjutsu(3000 chakry).
Oprócz tego użytkownik może używać wszystkich korzyści z poprzedniego poziomu.
UWAGA ! Bańki nie poruszają się zbyt szybko, jednakże nie są także zbyt wolne.
TECHNIKI
Santouka
Użytkownik wypuszcza niewielkie bańki, które w kontakcie z wrogiem, bądź innym ciałem stałym wybuchają lekko, uwalniając ze swojego wnętrza żrący kwas, który jest w stanie stopić wszystko.
Wymagania: Shabondama
Chakra: 800 (za bańkę)
Kemuri
Umiejętność dzięki której użytkownik może kontrolować dym.
Dzięki temu zyskuje przewagę w walce, gdyż może go używać na różnorodne sposoby.
I Poziom
Użytkownik może wytwarzać gęsty dym, który w ciągu dwóch tur jest w stanie rozmieścić się po całym polu walki(3000 chakry/500 utrzymanie) - owy dym ogranicza widoczność, drapie w gardło, jednakże nie jest zabójczy.
Oprócz tego użytkownik może z owego dymu tworzyć klony(max. 20 sztuk), które nie są w stanie wykonywać żadnych technik - po pojedynczym uderzeniu klony znikają(można ich używać tylko w obrębie dymu)(500 za sztukę).
II Poziom
Najwyższy, zaawansowany poziom. Użytkownik może tworzyć nawet do 100 klonów z dymu - jednak różnica jest taka, że nie wymagają one bycia w dymie. Mają identyczne wady i zastosowania co ich poprzednik, jednak z taką różnicą, że po ich zniszczeniu powstaje smuga dymu(800 chakry za sztukę).
Oprócz tego po stworzeniu dymu, użytkownik na zamach ręką może wywołać niewielką eksplozję, która może jedynie odwrócić uwagę wroga - nie zadaje wielkich obrażeń(1000 chakry).
Gomu
Umiejętność, dzięki której użytkownik staje się bardzo giętki. Wygląda to tak, jak by nie miał w ogóle kości.
Ninja może się wyginać i wykonywać różne akrobatyki, do unikania ataków. Jego ciało może się wydłużyć o dodatkowy metr.
Oprócz tego jego Zręczność wzrasta o +20 Punktów Statystyk, a Szybkość o +5 Punktów Statystyk.
Umiejętność stała, nie płaci się za nią chakry.
No, to na razie tyle... ;-)
Ostatnio edytowany przez Akuro (2010-12-26 16:34:16)
Offline
Shabondama - tak podoba mi się ta UM i ma jakiś większy sens
Reszta - nie podobają mi sę nie widzę sensu ich posiadania nie
Offline