#1 2010-12-12 22:15:54

 Katsumoto

http://oi52.tinypic.com/wgxhm8.jpg

Zarejestrowany: 2010-12-07
Posty: 308
Punktów :   

Jutsu

Styl walki

Tsubusuken

Najskuteczniejszy styl walki Taijutsu, czyli zarazem najlepszy oparty na niesamowitej sile, wytrzymałości oraz świetnie wykorzystanym żywiole Raiton. Używane tutaj ciosy najczęściej kończą walkę, mistrzowie w tym fachu, czyli np. IV Raikage moga jednym ciosem zakończyć los przeciwnika. Techniki obronne przy tym stylu raczej nie mają szans, jedynym wyjściem jest albo ucieczka, która tez graniczy z cudem albo uniki i próba zaskoczenia przeciwnika.



Pierwszy poziom


HiJutsu: Yoroi Ran no Kumokou

Zaczyna się od techniki właściwie obronnej, technika ta jest podstawowym jutsu, które zna każdy członek klanu. Wiadomo im wyższy poziom kekkei genkai tym większa siła tego jutsu. Użytkownik "nakłada" na siebie wyładowania elektryczne, tworzy się na jego ciele powłoka, podobnie jak u Jinchuurikich. Wzmacnia zdecydowanie to jego ataki fizyczne jak i chroni go przed atakami innych, oczywiście słabsi Klanowicze nie są tak odporni na ataki jak wyższe rangi.



Chakra - 2000 - aktywacja
                 500 - utrzymanie



Kasseika

Sama technika polega na nagłym wzroście danego atrybutu jaki jest nam potrzebny w tej chwili, opisane są tu wszystkie atrybuty, jednak uwzględnione są poziomy ich aktywacji:


Chisoku

Pierwszy trening aktywacji, dzięki któremu członek Yotsuki zwiększa swoją szybkość o 50 % (np. 8 pkt szybkości, po aktywacji 12 pkt). Aktywacja ta wpływa na działanie naszych mięśni, a mianowicie skurcz i rozkurcz, zgłębiając się dalej chakra natury Raiton, która nieustanie przepływa przez mięśnie nie pozwala na produkcje kwasu mlekowego, czyli także zmęczenia mięśni.



Chakra - 2500



Tedome

Drugi trening aktywacji, który ma powiązanie z pierwszym, tym razem zwiększa on naszą zręcznosc o 50 %. Chakra pozwala stymulować równocześnie szybkość i zręcznosc, czyli nie tylko same mięśnie jak poprzednim razem, ale także nerwy w okół nich. Daje nam to możliwość szybkiej reakcji, nerwy są bardziej czułe dzięki czemu reakcja staje się niesamowicie szybka.



Chakra - 3000


Drugi poziom


Riki

Trzeci trening aktywacji, tym razem zwiększamy naszą siłę (tak jak w poprzednich o 50 %), dzieje się to w miarę prosty sposób. Chakra, która nieustanie przepływa przez mięśnie ma na nie wpływ, w tym przypadku wpływ chakry na mięśnie zdecydowanie powiększa się, co daje nam większą siłę.



Chakra - 5000



Gaman

Kolejny już trening, który daje nam możliwość zwiększenia naszej wytrzymałości, czyli naszej cielesnej obrony. Zadaniem chakry jest wpłynięcie na utwardzenie mięśni, tak by pełniły rolę niesamowitej tarczy. A ich twardość równała się z najtwardszymi wyrobami metalu. Daje nam to niesamowitą obronę, można się przez nią przebić tylko równie silną techniką Raiton, oraz wykazać się nie bywałą kontrolą chakry.



Chakra - 7000


Trzeci poziom


Ri

Ostatni trening aktywacji, tym razem oparty jest on na zmysłach shinobi, wykorzystując chakre, dawkujemy ją na cały układ nerwowy, w efekcie wszystkie zmysły zostają podniesione do nieosiągalnego poziomu przez każdego innego shinobi. Mimo to używa trening jest bardzo niebezpieczny dla użytkownika.



Tsubusuken, Koukuu no Kamo no Jutsu

Technika ta jest w miarę prosta, ale dla przeciwnika może to skończyć się nie najlepiej. Użytkownik łapie szybko za nogi bądź ręce przeciwnika, po czym szybkim ruchem podnosi go do góry i uderza nim o ziemie. Jeżeli użytkownikiem techniki będzie silny shinobi, upadek przeciwnika może zakończyć się śmiercią, wszystko też zależy od poziomu wyszkolenia rywala.



Chakra - 1000



Tsubusuken, Sawaru Sora no Jutsu

Kolejny "prosty" cios, tym razem jest to tzw. "hak", który najczęściej jest wymierzony w szczękę bądź podbrzusze, celem tego jest ogłuszenie rywala. Jednak przy umiejętnościach klanu Yotsuki technika ta może po prostu połamać szczękę bądź też kości rywalowi, najlepiej unikać takich ciosów. Najczęściej użytkownik robi wślizg i praktycznie spod rywala zadaje ciosy wybijając go bardzo wysoko w górę, same ciosy mogą być zabójcze a co dopiero upadek.



Chakra - 3000



Tsubusuken, Kishiru no Hashi no Jutsu

Sam odpowiednik przynosi na myśl wiele strasznych wyobrażeń (Trzeszczącego Mostu Technika). Wykonawca łapie swojego przeciwnika, tutaj nie ma jakiegoś schematu, po czym w pozycji stojącej wykonuje na swoim przeciwniku most, posyłając go na ziemie. Słabszych rywali dosłownie może "złamać w pół", ale nawet lepsi poddają się tej technice i wychodzą z tego ze złamaniami. Wszystko również zależy od siły wykonującego.



Chakra - 5000



Drugi poziom




Tsubusuken, Chiheisen Sakasa no Jutsu

Podstępny atak wojownika klanu Yotsuki, wykonywany zgiętym łokciem. Rzucając się na przeciwnika, użytkownik techniki deklaruje chęć prostego uderzenia łokciem. Podczas gdy przeciwnik z łatwością się uchyla przed atakiem, tzn. "nurkuje" pod wykonawcę techniki który ma odsłonięty brzuch, otrzymuje on potężne uderzenie w kark, powodujące szok i potrafiące niekiedy nawet złamać kręgi.



Chakra - 6000



Tsubusuken, Saisoku Tabi no Jutsu

Technika ta wykorzystuje główne atrybuty każdego członka Yotsuki, czyli szybkość i niesamowitą siłę. Użytkownik łamiąc bariery znane zwykłemu shinobi, pojawia się tuż za przeciwnikiem, nawet drugi poziom kekkei genkai klanu Uchiha nie jest w stanie tego dostrzec. Po czym egzekwuje mu cios w plecy całą ręką, siła jest tak niesamowita że rywal po prostu leci przed siebie uderzając we wszystko co ma na swojej drodze. Po uderzeniu nie da się już nic zrobić, przy dużym szczęściu przeciwnik wyjdzie z tego ze złamaniami.



Chakra - 8000



Tsubusuken, Mukae no Oni no Jutsu

Bardzo brutalna technika, która ukazuje przerażającą siłę członków klanu Yotsuki. Użytkownik łapie przeciwnika za ręce po czym szybkim ruchem przyciąga go do siebie. Następnie łapie go w pasie "przytulając" do siebie z całych sił, w efekcie łamiąc jego kości, silniejsi klanowcy są w stanie złamać jednym takim ciosem innych shinobi.



Chakra - 10 000



Trzeci poziom


Tsubusuken, Oshikomu Yukui no Jutsu

Technika ta jest jedynie wejściem do poniższej. Użytkownik techniki łapie oponenta w pasie po czym podnosi go wysoko w górę, dla potrzeb następnej techniki obraca go tak by znajdował się głową w dół, koniec macie poniżej.



Chakra - 5000



Tsubusuken, Kiei Bakudan no Jutsu

Po wykonaniu powyższej techniki użytkownik uderza przeciwnikiem o ziemie z niesamowitą siłą, po kolei miażdżąc jego czaszkę oraz kręgosłup i jeszcze parę obrażeń. Niektórzy dla polepszenia efektu, przenoszą chakre do nóg, w celu lepszej przyczepności przy samym uderzeniu, daje to lepsze uderzenie, ale efekt zawsze jest ten sam.



Chakra - 20 000



Tsubusuken, Hayaku no Torikowashi no Jutsu

Bardzo ryzykowna technika dla posiadacza techniki, ze względu na ilosc chakry, którą on sam transportuje do ramion. Oczywiście w celu by wzmocnić ich siłę, czasem nadmiar tej chakry może poważnie na stałe uszkodzić jego mięśnia. Po tych czynnościach użytkownik rusza na przeciwnika z wielką furią bombardując go seriami ciosów, unik jest możliwy ale chyba tylko za pierwszym no i może drugim razem, dalej zaczyna się morderczy boks. Warto dodać iż jest to najszybsza technika z obrębu całego klanu.



Chakra - 25 000



Specjalne techniki




Tsubusuken, Onma no Eriashi no Jutsu

Kolejna śmiercionośna technika, tym razem jednak jest to tzw. "szybka śmierć". Użytkownik w jednej chwili pojawia się przed twarzą oponenta, po czym zakłada swoją pokaźną dłoń na jego kark i jednym ruchem go skręca. Szybka śmierć, niektórzy nawet nie zauważają co się dzieje.



Chakra - 15 000



Tsubusuken, Mouteru Kaben no Koku no Jutsu

Technika ta jest podobna do wielu z szeregu jutsu klanu Yotsuki, tzw. "furia". Użytkownik z wielką prędkością szarżuje na przeciwnika, wpada na niego równocześnie łapiąc go za szyje, drugą ręką okłada jego brzuch bądź tez klatkę piersiową, ciosy kończą się połamaniem żeber, co może skończyć się przebitym płucem bądź też bolesną i długą śmiercią.



Chakra - 10 000



Tsubusuken, Konji no Humei no Jutsu

Jedyna technika klanu Yotsuki, w której użytkownik nie ma bezpośredniej styczności ze swoim rywalem. Użytkownik gromadzi duże ilości chakry w rękach, po czym jednym tąpnięciem powoduje rozstęp ziemi przed nim, co powoduje wytrącenie z równowagi wszystkich w odległości maksymalnie siedmiu metrów przed posiadaczem tej techniki.



Chakra - 10 000



Tsubusuken, Dantoudei no Jutsu

Technika ta jest zakazana w obrębie całego klanu, sama jej polska nazwa budzi grozę "Gilotyny technika", co już nasuwa nam "brutalny" jej finał. Użytkownik wyskakuje w powietrze i wykonuje cios "gilotyny", uderzając nogami w szyje oraz klatkę piersiową przeciwnika. Efektem tego jest zmiażdżenie praktycznie górnej części ciała przeciwnika, podobno pierwotna wersja zakładała lądowanie na twarzy.

Posiadacz: -

Chakra - 30 000


Powstaliśmy z krwi przelanej na bitwach,
W oczach płonie gniew, z ust płynie modlitwa,
Nasz ognisty rydwan jest gotowy do szarży,
Serca wybijają rytm wojennych marszy
Każdy z ludzi walczy w imię własnych zasad,
I nie ważne jaki kraj, jakie wyznanie czy rasa,
Nasza siła to władza, pęka ostatnia nić
Dzisiaj wschodzi czarne słońce, jutro nie będzie już nic


http://oi56.tinypic.com/2hrerg5.jpg

Offline

 
TOP50 Gry
Buttony
Toplisty

Najlepsze gry via www - rpg online!

PBF - Toplista gier PBF

Toplista Anime
The Best of PBF
Toplista gier PBF


PBF - Toplista gier PBF
Gra Fairy Tail

Image and video
hosting by TinyPic
Tomiji: 34016860

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gra-komunikacyjna.pun.pl www.pzw-milicz.pun.pl www.forgottenlegends.pun.pl www.koronakielce73.pun.pl www.chocolatenostale.pun.pl